Katarzyna Solga. Rozmowy o tym jak prowadzić kancelarię. To miejsce do zadawania pytań we wszystkich kwestiach związanych z prowadzeniem kancelarii prawnej, a także blogów prawniczych i innych form marketingu kancelarii.

Słuchaj także w: SPOTIFY oraz APPLE PODCASTS

“Jak prowadzić kancelarię?”


Wywiad z Katarzyną Solgą, autorką bloga dla początkujących biznesów prawniczych, przeprowadziłem w Warszawie przy okazji szkolenia branżowego prowadzonego przez mecenasa Roberta Solgę, prywatnie męża autorki bloga: “Jak Prowadzić Kancelarię.”


Blog “Jak prowadzić kancelarię”, to blog o problemach codziennego życia małych kancelarii prawnych. Z blogiem powiązana jest też grupa na Facebooku, gdzie można zapytać o kwestie związane z funkcjonowaniem firm prawniczych, marketingowe, organizacyjne i techniczne.


Katarzyna Solga doskonale wczuwa się w potrzeby małych prawniczych biznesów- dla których powstał ten blog. Jest także wspólnikiem w katowickiej kancelarii oraz zajmuje się marketingiem prawniczym. Sprawuje opiekę techniczną nad blogiem  Roberta Solgi: „Tajemnica Przedsiębiorstwa.”


Z wywiadu z Katarzyną Solgą dowiesz się:


  • W jaki sposób blog specjalistyczny pomógł dotrzeć  kancelarii w to miejsce w którym obecnie się znajduje. Ilość prowadzonych szkoleń specjalistycznych oraz zaproszenia do gremiów opiniotwórczych mówią same za siebie.

  • Czy warto było inwestować w ten sposób promocji kancelarii. Jak prowadzić skutecznego bloga prawniczego w czasach, gdzie trudno przebić się nawet z wartościową treścią.

  • O dylematach małych kancelarii. Zatrudnianie – za mały budżet na zatrudnienie, a za dużo pracy dla jednej osoby. Jak przeskoczyć na poziom wyżej?

  • Czy zamiast zatrudniania, współpraca branżowa pomiędzy małymi kancelariami jest możliwa?

  • Brak zleceń jest problemem wielu małych początkujących kancelarii.  Jak zacząć współpracować zamiast konkurować?

  • Historia pewnej niewielkiej kancelarii, która wokół swojej specjalizacji potrafiła zebrać zespół profesjonalistów. Pozwoliło to stać się zauważalnym i konkurencyjnym podmiotem dla największych graczy na rynku w branży. Wnioski dla małych kancelarii.

  • Jakie media społecznościowe są dobre -obiecujące dla prawników- w co inwestować swój czas.

  • W jaki sposób prowadzić działania marketingowe kancelarii prawnych? Jakich narzędzi używać, aby przede wszystkim czuć się dobrze w takim miejscu oraz co przyciąga klientów.

Plany na profesjonalizację bloga: “Jak Prowadzić Kancelarię?


Pełna oferta  zawiera między innymi:


Konsultacje dla rozwijających się prawniczych biznesów, a w ramach tego również grupa mastermind. To grupa ludzi spotykających się regularnie i wspierających wzajemnie w osiąganiu celów biznesowych. Grupa służy wsparciem, wymianą doświadczeń, innym spojrzeniem na swój  biznes, nowymi pomysłami.


Wraz z początkiem 2020 roku ruszyła dedykowana księgowość dla małych kancelarii prawnych: http://weblexbookkeeping.pl/

W ramach nowej usługi platformy web.lex, Katarzyna Solga prowadzi księgowość dla początkujących prawniczych biznesów.

Rafał Chmielewski- twórca i pomysłodawca księgowości dla prawników, czuwa nad całością przedsięwzięcia.


Po więcej zapraszam na strony:

Blog dla prawników prowadzących małe kancelarie prawne: https://jakprowadzickancelarie.pl

Może Ciebie zainteresować również oferta księgowości dla młodych firm prawniczych: http://weblexbookkeeping.pl


Posłuchaj także w Spotify oraz Apple Podcasts.


Opublikowane przez: Michał Olszewski