fbpx

TESTUJ VICARIUSA PRZEZ MIESIĄC ZA DARMO!!

PO MIESIĄCU ZDECYDUJESZ, CZY CHCESZ PODPISAĆ UMOWĘ

VICARIUS e-Kancelaria to program dla:


Kancelarii Prawnej
Zaczynasz praktykę? Prowadzisz kancelarię samemu bądź w małym zespole? Zacznij to robić w narzędziu dedykowanym dla prawników. Potraktuj to jako inwestycję w lepszą organizację, nie jako koszt. Automatyzuj kontakt z klientem oraz obieg dokumentów.
 
Firmy Prawniczej
Zarządzasz sporym zespołem posiadającym wielopoziomowe struktury oraz oddziały? Zlecasz sprawy zewnętrznym podmiotom lecz wciąż bez dedykowanego systemu? Zarządzaj uprawnieniami, deleguj obowiązki oraz rozliczaj z ich wykonania, raportuj, analizuj, wyciągaj wnioski, efektywnie organizuj pracę w dedykowanym narzędziu dla dużych zespołów.
 
Działu Prawnego
Potrzebujesz narzędzia, które na bieżąco będzie monitorować ilość obsługiwanych spraw oraz pomoże monitorować płatności? Komunikuj się oraz raportuj postęp prac działu prawnego do zarządu oraz działu księgowego. Stwórz w minutę dowolny raport dla wybranego działu w przedsiębiorstwie. Udzielaj  dostępu do spraw dowolnej osobie decyzyjnej.
 
Firmy Odszkodowawczej
Prowadzisz firmę odszkodowawczą w systemie MLM? Zarządzaj pracownikami oraz motywuj pracowników w specjalnie do tego stworzonym  narzędziu dla kancelarii odszkodowawczych.
 

FUNKCJONALNOŚĆ

Strefa Klienta
Udostępniaj sprawy klientom przez dedykowany panel klienta zintegrowany ze stroną Twojej firmy.
Korespondencja
Wszystkie dokumenty podpięte do sprawy dostępne online z każdego miejsca i urządzenia.
Time Tracking
Rejestruj czas pracy na potrzeby rozliczeń z klientem oraz aby lepiej wyceniać sprawy w przyszłości.
 
Powiadomienia
Pozwól, aby program pamiętał za Ciebie o ważnych terminach i przypominał Tobie o nich w telefonie.
Uprawnienia
Korzystaj z wielopoziomowego systemu nadawania uprawnień do spraw.
Wspólny Kalendarz
Przeglądaj kalendarze wybranych pracowników, sprawdzaj obłożenie zadaniami na swoim ulubionym urządzeniu mobilnym.
 
Raportowanie
Twórz dowolne raporty jednym kliknięciem i wysyłaj zestawienia swoim klientom.
Wzory Pism
Generuj pisma z bogatej bazy wzorców dokumentów, które dostępne są przy każdej sprawie.
Brak Aktywności
Monitoruj sprawy w których z jakichś przyczyn nic się nie dzieje. System wyszuka wszystkie sprawy w których nie podjęto działań w określonym czasie.
 
Safari
Używasz w pracy komputera Apple? Korzystaj wygodnie z Vicariusa, na swoim ulubionym komputerze. Program kompatybilny jest z tą przeglądarką internetową.
Internet Explorer
Na Vicariusie pracować możesz na komputerach z systemem Windows. Kompatybilny jest z najbardziej popularną przeglądarką Internet Explorer.
Chrome
Jeżeli lubisz tą przeglądarkę, śmiało możesz użyć jej do przeglądania spraw oraz pracy w Vicariusie.
 
 
IOS
Telefon jest Twoim najważniejszym narzędziem pracy? Zepnij kalendarz Vicariusa ze swoim kalendarzem w telefonie i miej wszystkie najważniejsze terminy w jednym miejscu.
Android
Wszystkie ważne terminy w telefonie. W dodatku system podpowie Tobie kiedy musisz wyjść z kancelarii, aby zdążyć na rozprawę.
Windows Phone
Integruj kalendarze jednym kliknięciem w telefonie oraz z tym na komputerze z systemem Windows.
 
Outlook, Thunderbird
Integruj kalendarz Vicariusa z tym wykorzystywanym w Twojej pracy. Od teraz wszystkie terminy z Vicariusa pojawią się w programie Outlook lub Thunderbird.
SMS API
Twoi klienci nie mają poczty e-mail? Wysyłaj z programu Vicarius powiadomienia sms do klientów, którzy nie korzystają z poczty e-mail.
Poczta e-mail
Zintegruj pocztę firmową, aby wszystkie maile oraz załączniki trafiały prosto pod sprawę. Przechowuj treść i załączniki w jednym miejscu pod sprawą w dedykowanym katalogu.
Dokumenty
Generuj łatwo wybrane pisma ze wzorców zapisanych w systemie. Program uzupełni za Ciebie dokument, który łatwo wyeksportujesz do formatu .doc oraz .pdf.
Paczki Przelewów
Realizujesz codziennie wiele przelewów? Denerwuje Ciebie każdorazowa autoryzacja każdego z nich? Stwórz paczkę przelewów w Vicariusie i potwierdź wszystkie jednym smsem w panelu swojego banku.
Auto E-mail
Korespondujesz mailowo z klientem? Vicarius rozpozna której sprawy dotyczy korespondencja i automatycznie załączy wybrane załączniki do sprawy.
SERWEROWNIA
Obiekt wyposażony w narzędzia monitoringu. System antywłamaniowy. System biometryczny. System gaszenia. Zasilanie z dwóch odrębnych elektrowni.
KOPIA ZAPASOWA
Codziennie w godzinach nocnych wykonywane są kopie bezpieczeństwa wszystkich danych należących do klientów ADIC.pl zgromadzonych na serwerach.
CERTYFIKAT SSL
Certyfikat SSL CERTUM Trusted SSL spełnia wymogi ustawy o ochronie danych osobowych i gwarantuje zachowanie poufności danych przesyłanych w publicznej sieci Internet.
Log in/ Log out
Każda operacja wykonywana przez użytkownika, także operacje logowania i wylogowania w systemie zapisywana jest w logu systemowym. Zgodność z nowymi wymogami UODO.
Hasło dostępu
System sam generuje hasło wymuszając na użytkowniku jego skład jakościowy..
POZIOM WYSOKI
Uwzględniając zagrożenia oraz kategorie przetwarzanych danych, zastosowano w programie VICARIUS e-Kancelaria poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych jest na poziomie WYSOKIM. Poziom bezpieczeństwa zgodny z wymogami Rozporządzenia MSWiA  w zakresie danych osobowych.
 
 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 


Czy potrzebuję takiego systemu?


Jeżeli prowadzisz kancelarię prawną to odpowiedź brzmi TAK. I to na każdym etapie rozwoju, począwszy od jednoosobowej kancelarii, a skończywszy na dużej organizacji z wielopoziomową strukturą. System porządkuje organizację, a dzięki temu, że ma zamkniętą strukturę pomaga nam w opisywaniu wszystkich zdarzeń w systemie. Każdy użytkownik czuje się lepiej, gdy ma jasność jakie zadania ma do wykonania

Jak wygląda wdrożenie systemu?


Na początku pytamy, jak wygląda organizacja pracy w kancelarii. Na tej podstawie budujemy schemat organizacyjny, który pomaga nam dostosować system do wymogów organizacyjnych kancelarii. Dzięki parametrom, łatwo pomożemy w jego dostosowaniu do stylu pracy użytkowników.

Jak długo trwa wdrożenie systemu?


Wszystko zależy od Ciebie i Twojej determinacji wprowadzenia zmiany organizacyjnej w swojej firmie. Przy dostatecznym zaangażowaniu wzystkich pracowników kancelarii, nie powinno to zająć dłużej niż siedem dni od uruchomienia systemu dla kancelarii.

Kiedy jest najlepszy czas na wdrożenie systemu?


Nigdy nie ma dobrej pory na wdrożenie systemu. To znaczy, zawsze jest za mało czasu, a zmiany organizacyjne z reguły odsuwane są na jak najdalszy plan z powowdu obaw o pomyślność tego procesu. Oczywiście im dłużej zwlekamy tym mniej czasu pozostaje na wdrożenie systemu.

Jak wygląda podpisanie umowy?


Jeżeli już zdecydowałeś o zmianie organizacyjnej w swojej kancelarii, zapytamy Ciebie ilu użytkowników systemu będzie potrzebowała Twoja firma. Prześlemy stosowną umowę licencyjną. Po przesłaniu zwrotnie mailem skanu podpisanej umowy, uruchomimy system dla Twojej kancelarii oraz umówimy się na szkolenie.

Na jak długo podpisuję umowę?


Umowa trwa dwanaście miesięcy. Po tym czasie to Ty decydujesz, czy ją kontynuujesz, czy rezygnujesz. Jeżeli z jakichś przyczyn musisz zrezygnować, bądź zawiesić licencję,  wystarczy wysłać do nas maila na biuro@adic.pl.

Czy mogę zmienić Plan Taryfowy?


Cieszy nas, gdy nasi klienci rosną razem z nami. W każdej chwili możesz zmienić plan taryfowy. Dostosujemy go do Twoich potrzeb. Jeżeli przygotowujesz się do rezalizacji projektu i potrzebujesz zwiększyć ilość użytkowników tylko na czas jego trwania, również możemy zwiększyć ilość użytkowników w tym czasie.

Co się dzieje z danymi w przypadku zakończenia umowy?


Poprosimy Ciebie o informację, czy dane mają zostać zachowane w postaci archiwum na naszym serwerze (z możliwością ich przeglądania tak jak do tej pory przez Vicariusa) czy trwale usunięte.
 


Jeżeli nadal nie wiesz, czy potrzebujesz systemu, odpowiedz sobie na pytania:

    • Czy programy, których używam do codziennej pracy agregują dane?
    • Jak wygląda mój dzień pracy (rozprawy, telefony, maile, pisma, obieg dokumentów, zestawienia dla klienta) - które z tych procesów automatyzuję, a które zabierają mi zbyt wiele czasu?
    • Czy wciąż chcę, aby wszystko było na mojej głowie?
    • Czy stać mnie na to, aby umknął mi jakiś termin?
    • Ile zadań deleguję swoim pracownikom, a ile muszę wykonać samodzielnie, bo nie wiem jak mocno obłożeni pracą są moi pracownicy?
    • Ile czasu zabiera mi pozbieranie wszystkich informacji na potrzeby rozliczeń z klientem?
    • Ile czasu zabiera mi stworzenie dowolnego raportu dla klienta?
    • Czy potrafię na każdym etapie współpracy w transparentny sposób pokazać klientowi czasochłonności jego sprawy?
    • Czy na pewno o niczym nie zapomniałem?
    • Co się dzieje, gdy jeden z pracowników idzie na zwolnienie lekarskie, czy nad wszystkim panuję?
    • Zmiana pracownika, czy mogę łatwo i szybko przekazać wszystkie obowiązki jego następcy?
    • Nierozliczone koszty, niezapisany czas pracy, źle wyceniona sprawa, brak zrozumienia ze strony klienta- dlaczego tyle kosztuje prowadzenie jego sprawy?
    • Ile kosztuje mnie brak  dedykowanego prawnikom systemu w mojej kancelarii?

 
 

 Kontakt: biuro@adic.pl

 

TESTUJ PRZEZ MIESIĄC BEZ ŻADNYCH ZOBOWIĄZAŃ!

PODAJ NAM ADRES MAILOWY NA KTÓRY MAMY WYSŁAĆ INFORMACJE O URUCHOMIONYM DLA TWOJEJ KANCELARII SYSTEMIE: