Wybierz
Plan
UMOWA NA 3 LATA
SERWER
Przestrzeń Dyskowa
Backup danych 24/7
Dostęp online
Pomoc Techniczna
Szkolenie
Szyfrowanie danych
(SSL)
Kalendarz
Integracja kalendarza
z urządzeniami mobilnymi
Faktury Vat
Rejestr Spraw
Dokumenty pod sprawą
Rejestracja Wpływów i Kosztów
Raporty Wpływów i Kosztów
Terminarz czynności
Przypomnienia mailowe
Strefa Klienta
Integracja GUS API
Integracja Poczty e-Mail
Płatności elektroniczne
Zarządzanie Uprawnieniami
Zmiana Pracownika
Rejestracja Czasu Pracy
Raporty Czasu Pracy
Sekretariat-Obieg Dokumentów
integracja e-nadawca Poczta Polska
Integracja e-sąd
Czat systemowy
Indywidualny Raport
Generator JPK-VAT
Zarządzanie Oddziałami
Zarządzanie Personelem oraz Zasobami
Porady Prawne Online
Własny cennik
Starter
80zł
netto/miesiąc/użytkownik
5% RABATU
5 GB/baza
Online
Expand
100zł
netto/miesiąc/użytkownik
10% RABATU
10 GB użytkownik
e-Mail, telefon
Online
PRO
140zł
netto/miesiąc/użytkownik
15% RABATU
15 GB użytkownik
Dedykowany Konsultant
Online
PLAN
Number
minutes
Price
Price
Price
Price
Price
Price
Price
Price
Price
Price
Price
Price
Price
Price
Price for 1 minute
Aplikacja Umów Spotkanie
100 zł
netto/miesiąc
Panel Zarządzania
Kalendarz Rezerwacji
Szybkie płatności online
Fakturowanie
integracja Android
integracja IOS
Terminarz czynności
integracja Outlook/ Thunderbird
Przypomnienia mailowe
Anulowanie spotkania
Miejsce na serwerze
Szyfrowanie danych
Backup danych 24/7
Dostęp online
To kompletne rozwiązanie dla kancelarii chcących zacząć sprzedawać usługi konsultacyjne online. To doskonałe narzędzie dla tych którzy chcą być w stałym kontakcie ze swoimi klientami bez dodatkowego obciążania pracowników umawianiem spotkań.
Wybrany termin zostanie zarezerwowany, opłacony przez klienta i oznaczony jako zajęty w Twoim kalendarzu widniejącym na stronie internetowej, Ty otrzymasz powiadomienie o rezerwacji terminu, a klient automatyczną fakturę z systemu za usługę. Twój smartfon przypomni Tobie o zbliżającym się terminie spotkania.
“Bez odrywania się od pracy, dodatkowych telefonów, szukania ad hoc wolnych terminów w kalendarzu.”
Każdy klient chcący umówić się z Tobą na spotkanie może zrobić to samemu po prostu rezerwując wybrany termin w kalendarzu.
#1
W elektronicznym kalendarzu określasz godziny w tygodniu w których chcesz się spotkać.
#2
Godziny dostępności wszystkich pracowników firmy będą widoczne dla klientów, który umieścisz na stronie internetowej swojej kancelarii.
#3
Każdy klient chcący umówić się z Tobą na spotkanie może to zrobić po prostu rezerwując wybrany termin w kalendarzu.
#4
System automatycznie wystawi fakturę za usługę przed rezerwacją lub po niej- to Ty zdecydujesz o sposobie rozliczenia: „z dołu” czy „z góry” określając to w ustawieniach aplikacji.
#5
System automatycznie doda zarezerwowany termin do kalendarza w Twojej kancelarii oraz wyśle powiadomienia do Ciebie i Twojego klienta o zbliżającym się terminie spotkania.
#6
Obsłużysz w ten sposób zarówno spotkania płatne online jak i konsultacje darmowe w kancelarii. To ty określasz w systemie w jaki sposób i za co ma zapłacić klient
Najczęściej zadawane pytania:
Jeżeli prowadzisz kancelarię prawną to odpowiedź brzmi TAK. I to na każdym etapie rozwoju, począwszy od jednoosobowej kancelarii, a skończywszy na dużej organizacji z wielopoziomową strukturą. System porządkuje organizację, a dzięki temu, że ma zamkniętą strukturę pomaga nam w opisywaniu wszystkich zdarzeń w systemie. Każdy użytkownik czuje się lepiej, gdy ma jasność jakie zadania ma do wykonania
Na początku pytamy, jak wygląda organizacja pracy w kancelarii. Na tej podstawie budujemy schemat organizacyjny, który pomaga nam dostosować system do wymogów organizacyjnych kancelarii. Dzięki parametrom, łatwo pomożemy w jego dostosowaniu do stylu pracy użytkowników.
Wszystko zależy od Ciebie i Twojej determinacji wprowadzenia zmiany organizacyjnej w swojej firmie. Przy dostatecznym zaangażowaniu wzystkich pracowników kancelarii, nie powinno to zająć dłużej niż siedem dni od uruchomienia systemu dla kancelarii.
Nigdy nie ma dobrej pory na wdrożenie systemu. To znaczy, zawsze jest za mało czasu, a zmiany organizacyjne z reguły odsuwane są na jak najdalszy plan z powowdu obaw o pomyślność tego procesu. Oczywiście im dłużej zwlekamy tym mniej czasu pozostaje na wdrożenie systemu.
Jeżeli już zdecydowałeś o zmianie organizacyjnej w swojej kancelarii, zapytamy Ciebie ilu użytkowników systemu będzie potrzebowała Twoja firma. Prześlemy stosowną umowę licencyjną. Po przesłaniu zwrotnie mailem skanu podpisanej umowy, uruchomimy system dla Twojej kancelarii oraz umówimy się na szkolenie.
Umowa trwa dwanaście miesięcy. Po tym czasie to Ty decydujesz, czy ją kontynuujesz, czy rezygnujesz. Jeżeli z jakichś przyczyn musisz zrezygnować, bądź zawiesić licencję, wystarczy wysłać do nas maila na biuro@adic.pl.
Cieszy nas, gdy nasi klienci rosną razem z nami. W każdej chwili możesz zmienić plan taryfowy. Dostosujemy go do Twoich potrzeb. Jeżeli przygotowujesz się do rezalizacji projektu i potrzebujesz zwiększyć ilość użytkowników tylko na czas jego trwania, również możemy zwiększyć ilość użytkowników w tym czasie.
Poprosimy Ciebie o informację, czy dane mają zostać zachowane w postaci archiwum na naszym serwerze (z możliwością ich przeglądania tak jak do tej pory przez Vicariusa) czy trwale usunięte.
Jeżeli nadal nie wiesz, czy potrzebujesz systemu, odpowiedz sobie na pytania:
- Czy programy, których używam do codziennej pracy agregują dane?
- Jak wygląda mój dzień pracy (rozprawy, telefony, maile, pisma, obieg dokumentów, zestawienia dla klienta) – które z tych procesów automatyzuję, a które zabierają mi zbyt wiele czasu?
- Czy wciąż chcę, aby wszystko było na mojej głowie?
- Czy stać mnie na to, aby umknął mi jakiś termin?
- Ile zadań deleguję swoim pracownikom, a ile muszę wykonać samodzielnie, bo nie wiem jak mocno obłożeni pracą są moi pracownicy?
- Ile czasu zabiera mi pozbieranie wszystkich informacji na potrzeby rozliczeń z klientem?
- Ile czasu zabiera mi stworzenie dowolnego raportu dla klienta?
- Czy potrafię na każdym etapie współpracy w transparentny sposób pokazać klientowi czasochłonności jego sprawy?
- Czy na pewno o niczym nie zapomniałem?
- Co się dzieje, gdy jeden z pracowników idzie na zwolnienie lekarskie, czy nad wszystkim panuję?
- Zmiana pracownika, czy mogę łatwo i szybko przekazać wszystkie obowiązki jego następcy?
- Nierozliczone koszty, niezapisany czas pracy, źle wyceniona sprawa, brak zrozumienia ze strony klienta- dlaczego tyle kosztuje prowadzenie jego sprawy?
- Ile kosztuje mnie brak dedykowanego prawnikom systemu w mojej kancelarii?