Wybierz
Plan

SERWER

Przestrzeń Dyskowa

Backup danych 24/7

Dostęp online

Pomoc Techniczna

Szkolenie

Szyfrowanie danych 
(SSL)

Kalendarz

Integracja kalendarza
z urządzeniami mobilnymi

Faktury Vat

Rejestr Spraw

Dokumenty pod sprawą

Rejestracja Wpływów i Kosztów

Raporty Wpływów i Kosztów

Terminarz czynności

Przypomnienia mailowe

Strefa Klienta

Integracja GUS API

Integracja Poczty e-Mail

Zarządzanie Uprawnieniami

Zmiana Pracownika

Rejestracja Czasu Pracy

Raporty Czasu Pracy

Sekretariat-Obieg Dokumentów

Indywidualny Raport

Generator JPK-VAT

Zarządzanie Oddziałami

Zarządzanie Personelem oraz Zasobami

Porady Prawne Online

Własny cennik

Zamów Swój Plan

Starter

50
netto/miesiąc/użytkownik

3 GB/baza

e-Mail

Online

Expand

80
netto/miesiąc/użytkownik 

1 GB użytkownik

e-Mail, telefon

Online

PRO

110
netto/miesiąc/użytkownik

2 GB użytkownik

Dedykowany Konsultant

Online

 

Najczęściej zadawane pytania:
 

Czy potrzebuję takiego systemu

Jeżeli prowadzisz kancelarię prawną to odpowiedź brzmi TAK. I to na każdym etapie rozwoju, począwszy od jednoosobowej kancelarii, a skończywszy na dużej organizacji z wielopoziomową strukturą. System porządkuje organizację, a dzięki temu, że ma zamkniętą strukturę pomaga nam w opisywaniu wszystkich zdarzeń w systemie. Każdy użytkownik czuje się lepiej, gdy ma jasność jakie zadania ma do wykonania

Jak wygląda wdrożenie systemu?

Na początku pytamy, jak wygląda organizacja pracy w kancelarii. Na tej podstawie budujemy schemat organizacyjny, który pomaga nam dostosować system do wymogów organizacyjnych kancelarii. Dzięki parametrom, łatwo pomożemy w jego dostosowaniu do stylu pracy użytkowników.

Jak długo trwa wdrożenie systemu?

Wszystko zależy od Ciebie i Twojej determinacji wprowadzenia zmiany organizacyjnej w swojej firmie. Przy dostatecznym zaangażowaniu wzystkich pracowników kancelarii, nie powinno to zająć dłużej niż siedem dni od uruchomienia systemu dla kancelarii.

Kiedy jest najlepszy czas na wdrożenie systemu?

Nigdy nie ma dobrej pory na wdrożenie systemu. To znaczy, zawsze jest za mało czasu, a zmiany organizacyjne z reguły odsuwane są na jak najdalszy plan z powowdu obaw o pomyślność tego procesu. Oczywiście im dłużej zwlekamy tym mniej czasu pozostaje na wdrożenie systemu.

Jak wygląda podpisanie umowy?

Jeżeli już zdecydowałeś o zmianie organizacyjnej w swojej kancelarii, zapytamy Ciebie ilu użytkowników systemu będzie potrzebowała Twoja firma. Prześlemy stosowną umowę licencyjną. Po przesłaniu zwrotnie mailem skanu podpisanej umowy, uruchomimy system dla Twojej kancelarii oraz umówimy się na szkolenie.

Na jak długo podpisuję umowę?

Umowa trwa dwanaście miesięcy. Po tym czasie to Ty decydujesz, czy ją kontynuujesz, czy rezygnujesz. Jeżeli z jakichś przyczyn musisz zrezygnować, bądź zawiesić licencję,  wystarczy wysłać do nas maila na biuro@adic.pl.

Czy mogę zmienić Plan Taryfowy?

Cieszy nas, gdy nasi klienci rosną razem z nami. W każdej chwili możesz zmienić plan taryfowy. Dostosujemy go do Twoich potrzeb. Jeżeli przygotowujesz się do rezalizacji projektu i potrzebujesz zwiększyć ilość użytkowników tylko na czas jego trwania, również możemy zwiększyć ilość użytkowników w tym czasie.

Co się dzieje z danymi w przypadku zakończenia umowy?

Poprosimy Ciebie o informację, czy dane mają zostać zachowane w postaci archiwum na naszym serwerze (z możliwością ich przeglądania tak jak do tej pory przez Vicariusa) czy trwale usunięte.

 

Jeżeli nadal nie wiesz, czy potrzebujesz systemu, odpowiedz sobie na pytania:

    • Czy programy, których używam do codziennej pracy agregują dane?
    • Jak wygląda mój dzień pracy (rozprawy, telefony, maile, pisma, obieg dokumentów, zestawienia dla klienta) – które z tych procesów automatyzuję, a które zabierają mi zbyt wiele czasu?
    • Czy wciąż chcę, aby wszystko było na mojej głowie?
    • Czy stać mnie na to, aby umknął mi jakiś termin?
    • Ile zadań deleguję swoim pracownikom, a ile muszę wykonać samodzielnie, bo nie wiem jak mocno obłożeni pracą są moi pracownicy?
    • Ile czasu zabiera mi pozbieranie wszystkich informacji na potrzeby rozliczeń z klientem?
    • Ile czasu zabiera mi stworzenie dowolnego raportu dla klienta?
    • Czy potrafię na każdym etapie współpracy w transparentny sposób pokazać klientowi czasochłonności jego sprawy?
    • Czy na pewno o niczym nie zapomniałem?
    • Co się dzieje, gdy jeden z pracowników idzie na zwolnienie lekarskie, czy nad wszystkim panuję?
    • Zmiana pracownika, czy mogę łatwo i szybko przekazać wszystkie obowiązki jego następcy?
    • Nierozliczone koszty, niezapisany czas pracy, źle wyceniona sprawa, brak zrozumienia ze strony klienta- dlaczego tyle kosztuje prowadzenie jego sprawy?
    • Ile kosztuje mnie brak  dedykowanego prawnikom systemu w mojej kancelarii?

 
 

 Kontakt: biuro@adic.pl